de weersvooruitzichten!

vrijdag 5 maart 2010

Waar zijn al die blizzards voor nodig?












De bovenstaande beelden zijn allen courtesy of Alex Sommer.
Zoals je zult hebben gezien hebben we een behoorlijk flinke East Coast Blizzard te voorduren gekregen. Het was hier in NYC niet veel pluis wat het weer betreft. Niet zo heftig als in Nederland, waar (zo heb ik me laten vertellen) de sneeuw circa 40 dagen bleef liggen.
Hier hebben we een paar intense dagen van sneeuwval, maar daarna is het ook vrij gauw weer weg.
Intussen is het warm, 8 graden celsius, en is de sneeuw gesmolten. De lente dringt zich aan! Vandaag zelfs zonder winterjas de deur uit kunnen gaan, want de zon scheen weer als vanouds, zoals het een stad die op dezelfde hoogte als Lissabon en Madrid is gelegen betaamt!!
Dessalniettemin wou ik jullie toch een paar beelden meegeven van het type winters weer wat ik zoal voor mijn kiezen kreeg de afgelopen weken.
Bin'n kort een nieuwe blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten