de weersvooruitzichten!

dinsdag 16 maart 2010

Spring Break: The Saga Continues











Goed, ik was dus 3 dagen in Miami. 2 middagen naar het strand te South Beach, waar ik af en toe het strand verliet om mijn andere hobby te beoefenen, te weten stadsfotografie. Zondag waren we echter naar Key Biscayne geweest om daar naar het strand te gaan. Het weer was perfect en ik heb echt genoten! Maar, niets blijft indrukwekkender dan de Art-Deco van South Beach, echt de unieke Miami-style vroeg-twintigste eeuwse architectuur. De eigen identiteit van Miami is door de decennia heen versterkt doordat men het hele district heeft volgebouwd met "Mediterranean Revival"-architectuur. Tegelijkertijd is er ook nieuwe hypermoderne hoogbouw te vinden. Het is een afwisselende, aantrekkelijke wijk.
We zijn ook nog uit geweest, en ook dat is een hele belevenis op zich. Spring Break in Miami Beach = legendarisch! Nu volgen een boel foto's van Key Biscayne en van Miami Beach.

Crandon Park Beach te Key Biscayne:






Miami Beach:


















Intussen ben ik weer terug in Gainesville, waar ik in Barry's oude auto wat aan't rondrijden ben.



Onder meer naar de bronnen van Ginnie Springs, ca. 10 mijl ten noorden van hier.


That's it for now, ik ga met m'n old fellow Gators een paar bars in Midtown bezoeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten