de weersvooruitzichten!

zaterdag 13 maart 2010

Spring Break & South Beach

Ik heb Spring Break, dus een lang verhaal zit er dit keer niet in. Ik heb het druk, niet met werken of met huiswerk/ de studie, maar met vakantie vieren en feesten, FLORIDA style.
Gisteravond in Gainesville aangekomen. Het voelt nog steeds als thuis. Het was dus een beetje alsof ik weer thuiskwam, haha. Ik geniet met volle teugen. Ik heb me hier echt op verheugd!
Ik ben momenteel in Majestic Miami (de 4e of 5e keer sinds Augustus 2008), het is geweldig zoals het altijd is hier. 2 dagen ben ik hier te vinden.
We zijn naar het strand geweest. Als je naar het strand gaat, doe het dan gelijk goed; oftewel, ga naar South beach. Het is hier verder 26 graden, heerlijk maar wel wat aan de koude kant, van Miami mag je in maart immers wel meer verwachten.
Ik laat verder de beelden voor zich spreken! Zoals jullie gewend zijn krijgen jullie bij deze weer bewijs van mijn fotografisch talent voorgeschoteld.






























1 opmerking:

  1. Ziet er weer geil uit daar, as usual.
    Leuk eindelijk ook 'ns jou zelf te zien op de foto.
    Enjoy it bro!

    Cheers

    BeantwoordenVerwijderen