de weersvooruitzichten!

zondag 21 maart 2010

Life's a beach in Daytona

Vrijdag was ik in Daytona Beach.
Dat is echt the home of the spring break parties.
Zonder dollen, het is daar één groot feest, het is waar hordes college kids uit heel Amerika naartoe vliegen om hun spring break door te brengen!
Voor zes bucks mag je de hele dag je beker bier blijven bijvullen! Bijzonder Beautiful!
Het was warm, zeker 25 graden en dus was ik voor de 2e keer die week verbrandt!







Verder heb ik ook mijn oude Gator klasgenoten opgezocht.

Verder weinig nieuws te melden, het was een week zoals alle andere in Gainesville!
(oftewel: een paar biertjes drinken in de lokale bars).
Vanmiddag ben ik vanuit Jacksonville Int'l Airport weer terug gevlogen naar NY-La Guardia. Take-off was om 12:50, 1uur en 40 minuten later was in weer thuis. Ben ik even blij dat Florida zo dichtbij is! Het is echt maar een kort vluchtje, je leest een paar artikelen op je labtop, praat wat met je buurvrouw, en het zit er alweer op! Dit moet ik vaker gaan doen!

Intussen zit ik dus weer in the NYC, maar het weer is er niet minder om. Sterker nog, in Gainesville is het 'slechts' 20 graden, hier in The Big Apple was het vandaag 22 graden! Spring is in the air, at last!
Goed, nu moet ik weer even het roer radicaal omgooien en me weer volledig richten op stage en studie. Maar dat is oké, ik ben er even één week helemaal tussenuit geweest, dus ik heb mijn batterijen weer opgeladen. Ik heb eerlijk gezegd ook wel weer zin om stage te lopen en colleges te volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten