de weersvooruitzichten!

donderdag 18 februari 2010

Walk with me

Ik heb zeker geen tijd voor een volledige blog. Bij wijze van een kort intermezzo (om jullie toch nog een beetje mee te laten genieten van mijn daily life), neem ik jullie vandaag mee op een wandeling door mijn wijk: Fort Greene/Clinton Hill.
Dit is een wandeling die meerdere malen per week maak, als ik van mijn huis naar de hoofdcampus ga om daar de studeren in de bieb. Of als ik na het studeren aldaar naar de dependance ga, oftewel de School of Architecture, aan Lafayette Avenue & St James Place.

Vandaag ging ik allereerst naar de bieb. Dat is op de hoofdcampus.
Ter hoogte van Washington Avenue verliet ik mijn eigen straat, Lafayette Ave, en liep ik noordwaards op Washington Avenue.









Bij de kruising " Washington and DeKalb " sloeg ik DeKalb in, en begon ik in oostwaardse richting te lopen.






Na een paar blocks verschijnt daar is de campus, we gaan nu de bieb in.





Tot besluit ben ik na een paar uur lezen naar de School of Architecture gegaan om een college demografie bij te wonen. Dit is mijn eigen gebouw en tevens het eindpunt van onze wandeling.


Eerdaags een uitgebreidere update! Maar voor dat zover is ga ik vanavond eerst met mijn grote vriend Andy die hier uit Florida een week op bezoek is, een paar Hefeweizen drinken.
Cheers!

R.

2 opmerkingen: