de weersvooruitzichten!

maandag 26 september 2011

Foto's

Waarde lezers,

de afgelopen zomer heb ik behoorlijk wat Nederlands bezoek gehad hier in New York. In de afgelopen maanden kwamen er maarliefst vijf vrienden/familieleden hier langs.Het geval wil nu dat twee van hen vandaag toevallig allebei hun foto's met mij hebben gedeeld. Uiteraard deel ik ze meteen met jullie via deze blog, want zoals bekend blijf ik een liefhebber van fotografie.
Allereerst kreeg ik bezoek van Niels, een oud-student van de Universiteit Utrecht die in 2008 net als ik als uitwisselingsstudent aan de University of Florida te gast was. Ik gaf hem een korte rondleiding door de stad, en toonde hem een paar van mijn favoriete bezienswaardigheden van New York.





Niels en ik gingen een paar dagen naar Boston. We hebben flink wat platen gemaakt met onze camera's. Hierbij enkele foto's die Niels met zijn toestel heeft gemaakt.




Boston blijft toch wel echt één van mijn favoriete steden in de VS. Aankomende vrijdag vertrek ik weer voor twee dagen naar Boston. De stad blijft me trekken.

Niels en ik waren ook in de hoofdstad des lands, Washington D.C. We deden er een aantal monumentale gebouwen aan!











De afgelopen week was Suzanne te gast. Nouja, te gast. Ze verbleef in een hostel in Chelsea. Maar we gingen wel een paar keer uit 's avonds. Overdag heb ik immers genoeg bezigheden, en aangezien mijn stage en scriptie erg veel tijd vergen, zag ik helaas geen gelegenheid om haar de stad te laten zien. 


Het is altijd lachen als er bekenden langs komen! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten