de weersvooruitzichten!

vrijdag 20 mei 2011

Woudstra's Worldwide

Hoi!

Ik heb de afgelopen twee weken weer veel familieleden gezien.
Toch ben ik niet terug naar Nederland geweest! Dat blijkt niet meer te hoeven voor een familiereünie.

Allereerst was Bas op bezoek in New York. Hij was hier i.v.m. een studiereis naar de V.S. van zijn studentenvereniging, In Duplo.

Mijn bro was een paar dagen met zijn medestudenten in DC en een paar dagen in NYC. Tussen alle bedrijven door, had hij nog even de tijd om met mij af te spreken, en om een avondje uit te gaan in williamsburg.

We gingen uit eten bij een recentelijk geopend Aziatisch restaurant (Wild Ginger) op Bedford Avenue.






Wij gaven het diner een gevolg in de bar Blackbird Parlor, waar wij een jaar geleden ook al pilsjes dronken, tijdens Bas' vorige bezoek aan New York.


De volgende dag had zijn studievereniging een toer door Manhattan.
Ik liep met die Rotterdamse studenten mee.






Zonder er al te veel woorden aan vuil te willen maken, moet ik toch toegeven dat ik vrij gecharmeerd was door hun reisleidster. Komt vast door de Amerikaanse vlag die ze bij zich had!



Volgende keer een verslag van mijn tweede familiereünie van deze maand, die in Portugal plaats heeft gevonden!

R.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten