de weersvooruitzichten!

dinsdag 24 mei 2011

tarp release party

Een tijdje geleden, zo vlak voordat ik voor een week naar Portugal vertok, woonde ik een feest bij in een loft in Downtown Brooklyn.

Het feest was georganizeerd ter ere van de lenteuitgave van het tarp architecture manual. Deze handleiding, elk seizoen gepubliceerd door een stel masterstudenten van het Pratt Institute, bevat een reeks beschouwingen en essays over ruimtelijke ontwikkelingen (geschreven door een zowel studenten als professionals, zowel planologen als architecten).

Het betreffende boek.


Ja, het feest was wel mooi. Zo was er onder meer een DJ en een bar.



Het dakterras was goed bevolkt; je kon haast over de hoofden van al die studenten lopen!


Het uitzicht vanaf 't dakterras was niet bepaald indrukwekkend, Downtown Brooklyn is niet zo groots als Manhattan. Maargoed, als echte Brooklynite mag ik er eigenlijk niet over klagen.


Het gebeurt op zo'n feest wel eens dat je nieuwe mensen ontmoet!


Al met al was het toch wel behoorlijk druk die avond.
Overal van die artistieke Brooklynites, het blijft een onwijs mooi gezicht.
Good times.



Nu mijn blogachterstand is bijgewerkt, volgt volgende keer dan echt een verslag van mijn vakantie in Portugal!

R.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten