de weersvooruitzichten!

donderdag 28 januari 2010

Check 'em out!


'Sup!
Bij deze een kort maar krachtig intermezzo. Ik zal pas in het weekend, misschien zelfs pas in het begin van de volgende week, een nieuwe (en uitgebreidere) blog plaatsen op deze site. Op dit moment wou ik jullie echter met klem aanraden de volgende fotoseries van The Big Apple te bekijken. Serieus, in deze fotografen erken ik mijn meerdere... zij weten echt op superieure wijze het karakter van NYC vast te leggen.
De betreffende, prachtige plaatjes waar ik het over heb zijn hier te bewonderen (vergeet niet op F11 te drukken als je ze bekijkt):

FOTOSERIE 1

FOTOSERIE 2

Take it easy, guys.

1 opmerking:

  1. Ron, I have told you before I really like that forum out there. They manage to capture the living essence, as well as the aesthetics of the city. NYC is just one out of many modern cities, but they show you what NYC makes NYC, apart from the dazzling architecture. And also that the people are the city itself. Lovely photos!

    BeantwoordenVerwijderen