de weersvooruitzichten!

donderdag 12 augustus 2010

Twee jaar in de VS

Waarde lezers,

Dit keer houdt ik het kort, oftewel, short for shortness’ sake; brief for briefness’ sake. For Pete’s sake!

Het zomersemester is voorbij, dat betekend dat ik zowaar kan gaan genieten van 3 weken vakantie (lees: studievrij) voordat het herfstsemester begint! Oh, the joy! Ik ben dan ook 12 dagen in Florida te vinden, waar ik mijn zomervakantie aan The Atlantic Coast doorbreng. De rest van de summer break breng ik op m’n stage door. En zodoende heb ik ontdekt dat het me wel aanspreekt om geen studiezorgen te hebben, en je gewoon volledig te richten op je kantoorklusjes. Goed, nog anderhalf jaar, en dan is het afstuderen daar!

Vorige week had ik visite; een oude vriendin van de University of Florida was in de stad oftewel The City (lees: Manhattan). Good times; ’t was echt goed om d’r weer even te zien; met je ouwe studievrienden moet je immers contact houden. Wat ik vooral erg mooi vond, is dat het deze maand alweer 2 jaar geleden is dat ik naar de VS verhuizde (Florida, voor studie) en dat ik intussen al weer eraan toe ben om met oude vrienden van UF reunietjes te houden… prachtig. Happy 2nd anniversary, America!

Ik verheug me nu al om oude studievrienden op te zoeken in Gainesville volgende week (tsja, ik blijf toch zo nu en dan nog een beetje hangen in de Floridiaanse fase).


Last, but not least: GO GATORS!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten